karamazov03Martori la interogarea celui de al doilea fiu, Isao, vedem cum tatal isi camatareste baiatul pentru banii de intretinere pe durata studiilor si cat de mult isi doresc baietii sa se elibereze de prezenta lui. Viata lui Isao e prima pe care-o experimentam. Constatam ca pentru cei trei a existat o singura mama, Shiori, care-i apara de violenta batranului si rabda toate umilintele. Oricat se straduie Isao sa-si controleze sentimentele varsandu-le pe hartie in loc sa le materializeze in violenta fizica, nu face decat sa produca probe impotriva-si. Isi inchipuia oare ca toate frustrarile varsate pe coala vor deveni dovezi incriminatoare pentru un atat de atroce act? Fireste ca nu. Incerca doar sa estompeze amintirile suferintelor fiintelor apropiate: Shiori, Ryu, Mitsuru si Endo Kanako, cea de care se agata el cu devotament si tristete, de asemanarea lui Mitsuru cu tatal sau, de sine insusi, cel care-a devenit un tortionar al oamenilor nevinovati, din cauza datoriei de a-si sprijini tatal, oricat de marsave sunt intreprinderile acestuia.
Amintirea orgiilor din casa parinteasca a copilariei se impleteste cu dezgustul pentru calitatea femeilor care coboara la dorintele grobiene ale „sefului” fara a refuza nici atentiile concomitente ale feciorului sau mai mare. Yushioka Kurumi devine astfel o persoana indezirabila in ochii lui Isao. Mitsuru, cel abandonat de Azusa, se simte abandonat de toata omenirea. De la moartea Shiori-ei nimeni nu i-a mai acordat atentie constanta, pana la Kanako, fata primarului.

Prezentarea: iulianatotu – asiacinefil.com

0 Comments

Post your comment

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>